neděle 30. března 2014

Na pracovním stole - trapaslík, ork

Zdravím,
dříve jsem už několikrát psal o kvalitních plastových modelech vydávaných firmou Games Workshop. Tentokrát jsem začal pracovat rovnou na dvou. Opět se jedná o čistý a jemný model skládající se z několika do sebe padnoucích dílů, kde je třeba minimálního tmelení. Myslím si, že tyto plastové modely se zaslouží víc, než jen plastový, čtvercový podstaveček. Proto jsem se rozhodl umístit modely na dřevěný podstavec, aniž bych odstranil přiložený plastový podstavec.

V prvním případě se jedná o trpaslíka - Dragon Slayer . Podstavec jsem doplnil o další rozbité kousky kamenného draka. Bude následovat nějaká tráva a malinko listí.




V druhém případě se jedná o orka - Big Boss. Podstavec jsem doplnil skálou, kterou jsem vymodeloval z dvojsložkové hmoty Magic Sculpt a doplnil suchými kořeny. V tomto případě se bude jednat o džungli. Tudíž listy, listy a zase listy...různých velikostí a tvarů...



Doufám, že se brzy dostanu k jejich barvení.

S pozdravem
Milan D.

Žádné komentáře:

Okomentovat